Χάσε βάρος φυσικά … αλλά εύκολα!

Δεν είσαι ο τύπος που θα ζορίσει τον εαυτό του με συστηματική άσκηση και με αυστηρές δίαιτες για να χάσει βάρος ; Δεν πειράζει ! Υπάρχει λύση και για εσένα ! Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση και σίγουρα το ξέρεις καλύτερα από τον καθένα. Έχεις δοκιμάσει πολλές φορές να ξεκινήσεις να προσέχεις τη διατροφή σου (για δίαιτα φυσικά ούτε λόγος αφού δεν αντέχεις ούτε μία ημέρα) λη να ξεκινήσεις γυμναστική … αλλά μάταια !high-heels-raspberry-ketone.-greece

Έχεις απογοητευθεί πολλές φορές και τα έχεις παρατήσει άλλες τόσες φορές. Δεν χρειάζεται όμως να απελπίζεσαι. Υπάρχουν απλοί τρόποι (που δεν ενέχουν κούραση, καταπίεση, δυσφορία και προσπάθεια) να περιορίσεις το βάρος σου … χωρίς καν να το καταλάβεις !

1ος τρόπος : Spice it up baby !!!

Άρχισε να γνωρίζεις και να αγαπάς τα μπαχαρικά. Εκτός από το γεγονός ότι απογειώνουν γευστικά το φαγητό σου (ακόμα και μια απλή μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα), βοηθούν στο να ενεργοποιηθεί και να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου και να κάψεις σωματικό λίπος.

Αυτό συμβαίνει, επειδή τα καυτερά έχουν την τάση να αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος με αποτέλεσμα να είναι πιο ελεγχόμενα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Εκτός όλων των άλλων ευεργετικών επιδράσεων των μπαχαρικών στην υγεία και στο σώμα σας, είναι πλούσια και σε πολλά θρεπτικά συστατικά.

2ος τρόπος : Κάνε το φαγητό ιεροτελεστία !

Εκτός του ότι το φαγητό πρέπει να είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία και όχι μια συνήθεια ή μια υποχρέωση, θα πρέπει να είναι επίσης και μια ιεροτελεστία. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εμπλέκεις το φαγητό σου με τη δουλειά, με δουλειές του σπιτιού, με σερφάρισμα στον υπολογιστή ή με τηλεόραση.

Όπως έχει αποδειχθεί επιστημονικά, κάνοντας δύο πράγματα ταυτοχρόνως, ο εγκέφαλος αδυνατεί να εστιάσει στη διαδικασία του φαγητού. Αποτέλεσμα ;;; Καταναλώνετε πολύ περισσότερες θερμίδες από αυτές που πραγματικά χρειάζεστε.

3ος τρόπος : Ψάρια & ξηροί καρποί

Τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και άλλες τροφές, περιέχουν ωφέλιμα Ω – 3 λιπαρά. Τα Ω – 3 λιπαρά είναι ωφέλιμα όχι μόνο για την υγεία αλλά και για την γραμμή σας.

Τα Ω – 3 λιπαρά (όπως αποδεικνύουν πολλές μελέτες σχετικά με το θέμα), διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε πολλές καίριες λειτουργίες του οργανισμού, όπως είναι η γονιμότητα, η λειτουργία των μυών (συστολή – διαστολή),η πορεία διαφόρων θρεπτικών ουσιών μέσα στον οργανισμό αλλά και η λειτουργία της πέψης.

4ος τρόπος : Όσπρια

Τα όσπρια (παρά το πρόσκαιρο φούσκωμα που δημιουργούν), προωθούν την φυσική απώλεια βάρους.

Τα όσπρια, επειδή έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, ανακόπτουν το αίσθημα της πείνας και βοηθούν στην μικρότερη κατανάλωση περιττών θερμίδων μέσα στην ημέρα !

Φτιάξτε σαλάτες με όσπρια, κρέας με συνοδεία οσπρίων ή σούπες (ειδικά τώρα τον χειμώνα !).

5ος τρόπος : Κορμοστασιά “λαμπάδα”

Μην αφήνετε το σώμα σας να “χύνεται” ! Κρατήστε όρθια την σπονδυλική σας στήλη μέσα στην ημέρα και περπατάτε καμαρωτοί ! Αυτό θα δείξει αμέσως πιο σφριγηλό και πιο αδύνατο το σώμα. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, όταν φοράτε τακούνια, φαίνεσθε πολύ πιο αδύνατη. Αυτό ισχύει για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Τα τακούνια σας κάνουν να στέκεσθε πιο ίσια, με όρθια την σπονδυλική στήλη. Έτσι, ασυναίσθητα, σφίγγετε τους γοφούς, μαζεύετε την κοιλιά και δείχνετε πιο ψηλή και αδύνατη !

Uncategorized

Comments are closed.