Βραδινό : Ποια η σημασία του & τι πρέπει να γνωρίζω ;

Το βραδινό φαγητό … μας παχάινει ;

Για πάρα πολλά χρόνια μεσουράνησε η θεωρία πως για κάθε παραπανίσιο κιλάκι μας ευθύνεται το βραδινό μας γεύμα. Για χρόνια ολόκληρα μας γεμίζανε ενοχές για το βραδινό μας φαγητό και μας έκαναν να νιώθουμε τύψεις, που εξουθενωμένοι επιστρέφαμε βράδυ από τη δουλειά μας και βάζαμε να απολαύσουμε ένα πιάτο φαγητό.pizza-night-raspberry-ketone-greece

Σύμφωνα με νεότερες έρευνες, αυτή η “σαδιστική” θεωρία καταρρίφθηκε, απενοχοποιώντας το βραδινό και επισημαίνοντας ένα άλλο πρόβλημα … ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ΜΑΣ ! … ΑΡΑ AN ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ;

Πολλοί άνθρωποι ακόμα “κουβαλάνε” ενοχές για το βραδινό τους γεύμα και αποφεύγουν να φάνε κάτι πριν τον ύπνο προτιμώντας να οδηγηθούν τελικά με άδειο στομάχι στο κρεβάτι. Αυτό όμως τι συνέπειες έχει πραγματικά για τον οργανισμό ;

Η αλήθεια είναι πως αυτό, όχι απλά δεν διευκολύνει ή δεν επιταχύνει την διαδικασία απώλειας των περιττών κιλών, αλλά αντιθέτως την επιβραδύνει σημαντικά, χαρίζοντάς μας ακόμα περισσότερα περιττά κιλάκια.

Πώς γίνεται αυτό ; Ο οργανισμός παραμένει για ολόκληρη τη νύχτα (μέχρι το πρωινό γεύμα) χωρίς “καύσιμα”, νιώθοντας ότι απειλείται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το πρωί που θα του προσφέρουμε τα απαραίτητα καύσιμα, να σπεύσει να τα αποθηκεύσει ως λίπος στις διάφορες λιποαποθήκες του σώματος ώστε να έχει εφόδια για να αντέξει την επόμενη φορά που θα τον αφήσουμε για τόσες ώρες ατάιστο !

Ποια είναι η “χρυσή τομή” του βραδινού γεύματος ;

Ποια είναι λοιπόν η πραγματικότητα για το βραδινό γεύμα ; Μπορούμε να τρώμε το βράδυ οτιδήποτε θέλουμε χωρίς να ανησυχούμε ότι θα πάρουμε βάρος ;

Σύμφωνα με τους ειδικούς διατροφολόγους, ο τρόπος που ο οργανισμός διαχειρίζεται το φαγητό δεν αλλάζει ανάλογα με την ώρα και την στιγμή της μέρας !

Για παράδειγμα, όλοι εσείς που λόγω δουλειάς δεν μπορείτε να τρώτε το μεσημέρι και το κυρίως γεύμα σας είναι το βραδινό όταν επιστρέφετε στο σπίτι σας … μην αισθάνεσθε τύψεις ! Το θέμα λοιπόν, δεν είναι τι ώρε τρώμε το γεύμα μας, αλλά από τι απαρτίζεται αυτό το γεύμα και σε τι ποσότητά είναι !

Αυτό που μετράει λοιπόν για να μην αυξάνουμε το σωματικό μας βάρος είναι η ποιότητα και η ποσότητα του γεύματος και όχι η ώρα που το καταναλώνουμε !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η χρυσή τομή για ένα αδύνατο κορμί λοιπόν έγκειται στον κανόνα : “Πρέπει οι θερμίδες που καταναλώνουμε από τη διατροφή μας να είναι πάντοτε λιγότερες από αυτές που καίμε !”

Υπάρχουν τροφές που πρέπει να αποφεύγω το βράδυ ;

Νο 1 τροφή : Τα γλυκά

Η ζάχαρη γενικά (και όχι μόνο το βράδυ !) είναι κάτι που πρέπει να το αποφεύγουμε. Η ζάχαρη αποτρέπει τις όποιες καύσεις θα πραγματοποιούσε το σώμα σας κατά τη διάρκεια του ύπνου και επιπροσθέτως τροφοδοτεί εκ νέου τις λιποαποθήκες του σώματός σας.

Νο 2 τροφή : Η καφεΐνη

Φυσικά, κανένας δε θα έπινε καφέ πριν πάει για ύπνο. Ακούγεται αυτονόητο αλλά δεν είναι ! Πολλοί είναι εκείνοι που πίνουν τσάι το βράδυ. Το τσάι περιέχει μια ουσία που ονομάζεται τεΐνη και είναι ουσία αντίστοιχη της καφεΐνης. Επίσης καφεΐνη περιέχεται (και ας μην το γνωρίζουν οι περισσότεροι) στην σοκολάτα ! Η καφεΐνη είναι διεγερτική ουσία και επηρεάζει τον ύπνο μας. Ως γνωστόν ένα αδύνατο και υγιές σώμα απαιτεί καλό και ποιοτικό ύπνο !

Νο 3 τροφή : Το κόκκινο κρέας

Το κόκκινο κρέας είναι δύσπεπτο και απαιτεί πολλές ώρες προσπάθειας από τον οργανισμό για να το επεξεργαστεί. Αυτό θα κρατήσει σε εγρήγορση όλο το σύστημα και θα έχει επιπτώσεις στον ύπνο σας.

Uncategorized

Comments are closed.