Βιταμίνες ΕΙΔΙΚΑ για τα μαλλιά σας !!!

Περιποίηση ΚΑΙ για τα μαλλιά σας …

Ειδικά οι γυναίκες, τείνουμε να περιποιούμαστε υπερβολικά το πρόσωπο αλλά και το σώμα μας (σκεπτόμενες πως είναι ο καθρέφτης μας … και καμία γυναίκα δεν επιθυμεί να βλέπει το είδωλό της γερασμένο και άσχημο), αλλά ξεχνάμε τα μαλλιά μας. Μάλιστα για να είμαι πιο σαφής, η αλήθεια είναι πως δεν ξεχνάμε ακριβώς να περιποιηθούμε τα μαλλιά μας, απλά συγχέουμε την περιποίησή τους με τον απλό καλλωπισμό τους.damaged-hair-raspberry-ketone-greece

(!!!) : Το ίσιωμα των μαλλιών με ειδικά προϊόντα styling, σεσουάρ και σίδερα ισιώματος, καθώς επίσης και η περμανάντ, οι βαφές, οι ανταύγειες και όλα αυτά που κάθε γυναίκα κάνει με σκοπό την κατάκτηση της ομορφιάς, ΔΕΝ φροντίζουν τα μαλλιά μας, αλλά αντιθέτως τα καταπονούν και τα καταστρέφουν !

Τα μαλλιά μας λοιπόν, χρειάζονται περισσότερο από καθετί, ειδική φροντίδα και μεταχείριση, ειδικά όταν τα καταπονούμε τόσο πολύ και τόσο συχνά !

Άντρες & γυναίκες : Πρόβλημα “τριχόπτωση”

Η τριχόπτωση είναι πρόβλημα που αφορά τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες και δυστυχώς επηρεάζει όχι μόνο την εμφάνισή τους αλλά και την ψυχολογία τους.

(!!!) : Ειδικά στην περίπτωση των γυναικών, η πρώτη αραίωση των μαλλιών αρχίζει να εμφανίζεται από την ηλικία των 30 ετών, ενώ σημαντική αραίωση των μαλλιών (χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος αυτών) εμφανίζεται μετά την εμμηνόπαυση !

Τριχόπτωση : Τα βασικότερα αίτια

Τα πιο συνήθη αίτια τριχόπτωσης είναι τα ακόλουθα :

  • η εμμηνόπαυση
  • η αλωπεκίαση
  • η διατροφική ανεπάρκεια
  • η έλλειψη βιταμινών
  • η χημειοθεραπεία
  • κάποια φαρμακευτική αγωγή
  • ο τοκετός
  • η μυκητίαση του τριχωτού της κεφαλής
  • ο θυροειδής
  • το υπερβολικό styling και η κακομεταχείριση των μαλλιών
  • το άγχος
  • η κατάθλιψη

Οι βιταμίνες των μαλλιών σας !!!

Ακόμα και τα μαλλιά χρειάζονται τις δικές τους βιταμίνες για να παραμένουν υγιή και λαμπερά και όχι άτονα, κατεστραμμένα και κουρασμένα !

Οι βιταμίνες αυτές δεν είναι απαραίτητο να λαμβάνονται μέσω διατροφικών συμπληρωμάτων, αλλά αρκεί μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή που περιέχει όλες τις ωφέλιμες βιταμίνες, για να είναι και ο οργανισμός σας αλλά και τα μαλλιά σας υγιή και όμορφα.

Τι βιταμίνες όμως χρειάζονται τα μαλλιά και που μπορώ να τις βρώ ;

Βιταμίνη Α : Τη βρίσκουμε σε τροφές όπως το σπανάκι, το συκώτι, το αυγό (στον κρόκο του), το γάλα, τα βερύκοκα (τα αποξηραμένα) και τα καρότα.

Βιταμίνη C : Τη βρίσκουμε σε τροφές όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, το ακτινίδιο, τις φράουλες, το grapefruit, τα μανταρίνια και τα σαγκουίνια.

Βιταμίνη Ε : Τη βρίσκουμε σε τροφές όπως τα αμύγδαλα, τους ηλιόσπορους, το ελαιόλαδο, τα ψάρια, το γάλα και το σπανάκι.

Βιταμίνη Β12 : Τη βρίσκουμε σε τροφές όπως το τυρί, τα αυγά, το γάλα και το γιαούρτι.

Βιοτίνη : Τη βρίσκουμε σε τροφές όπως τα αυγά, τα αμύγδαλα, τα καρύδια, το κουνουπίδι, τις μπανάνες και τα raspberries.

Uncategorized

Comments are closed.