Η δίαιτα της γονιμότητας (The Natural Fertility Diet)

Όταν περιμένουμε τον πελαργό …

Όταν έρχεται εκείνη η ώρα που αποφασίζουμε πως ένα παιδάκι μπορεί να έρθει και να ολοκληρώσει την ευτυχία μας, τότε η σωστή διατροφή γίνεται επιτακτική ανάγκη ! Όχι μόνο για μετά τη σύλληψη (για να τρέφεται σωστά τόσο το έμβρυο όσο και η μαμά), αλλά και για πριν τη σύλληψη (για να αντιμετωπιστεί η οποιαδήποτε πιθανότητα υπογονιμότητας) !!!fertility-raspberry-ketone-greece

Η αλλαγή και η επαναπροσαρμογή του διατροφικού σας πλάνου πριν την εγκυμοσύνη είναι ίσως μια από τις βασικότερες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε προς όφελος της υγείας σας !

(!!!) : Σύμφωνα με διάφορες επιστημονικές μελέτες, συγκεκριμένες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες ενός ατόμου, μπορούν να αυξήσουν κατακόρυφα τις πιθανότητες μια υγιούς ωορρηξίας και εν συνεχεία μιας υγιούς εγκυμοσύνης.

(!!!) : Οι συγκερκιμένες αυτές αλλαγές στη διατροφή της μέλλουσας μαμάς, μπορούν (σε μεγάλο βαθμό !) να αποτρέψουν και πιθανές αποβολές !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η διατροφή είναι ένα σημαντικό μέσο πρόληψης αλλά και διαφύλαξης της υγείας μας γενικότερα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση και της υγείας του αναπαραγωγικού μας συστήματος. Με ένα καλό διατροφικό πρόγραμμα μπορούμε να εξασφαλίσουμε την καλή λειτουργία του και να αποτρέψουμε δυσάρεστα συμβάντα !

(!!!) : Τα βασικά δομικά στοιχεία των ορμονών τα λαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας από συγκεκριμένες τροφές !

Αλλάζοντας διατροφικές συνήθειες βλέπω άμεσα αποτελέσματα ;

Και ΝΑΙ και ΟΧΙ ! Το να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες σίγουρα ωφελεί τον οργανισμό σου και μάλιστα άμεσα ! Ωστόσο για να δούμε ορατά αποτελέσματα στο θέμα της γονιμότητας (και όχι μόνο …) απαιτείται χρόνος ώστε να αφομοιωθούν οι αλλαγές από τον οργανισμό και να αναγκαστεί να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία … επαναπρογραμματισμένος !

(!!!) : Περίπου 1/2 με 1 χρόνος απαιτείται για να μπορέσουμε να πούμε ότι οι αλλαγές άρχισαν πραγματικά να “λειτουργούν” !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Εάν επιθυμείτε να κάνετε παιδάκι, φροντίστε περίπου ένα χρόνο πριν την εγκυμοσύνη να τροποποιήσετε τη διατροφική σας καθημερινότητα για να αυξήσετε τα επίπεδα της γονιμότητάς σας !

Αλλαγές σημαντικές πριν τον ερχομό ενός μωρού !

Νο 1 αλλαγή : Καφεΐνη ΣΤΟΠ !!!

Η καφεΐνη (όπως εικάζουν πολύ επιστήμονες … χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί ακόμα !), μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα γονιμότητας. Εάν το να κόψετε τελείως τον καφέ φαντάζει αδύνατον, τότε αρκεστείτε σε μια μέτρια κατανάλωση καφεΐνης κάθε μέρα, δηλαδή περίπου 2 φλυτζάνια καφέ !

Νο 2 αλλαγή : Προσοχή στο αλκοόλ !

Όπως είναι λογικό, η κατανάλωση αλκοόλ τείθεται υπό αυστηρότατο έλεγχο ! Ένα ποτήρι κρασί (και αυτό όχι σε καθημερινή βάση) δεν βλάπτει, ωστόσο ειδικά μεταξύ ωορρηξίας και εμμηνόρροιας ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΚΟΟΛ !

Νο 3 αλλαγή : Καλοί υδατάνθρακες !

Προτιμήστε να καταναλώνετε υδατάνθρακες βραδείας καύσεως ! Τα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια ή τα προϊόντα ολικής άλεσης, δεν προκαλούν απότομες μεταβολές στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην εκκρίνεται ινσουλίνη από τον οργανισμό !

(!!!) : Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, τα αυξημένα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό, επηρεάζουν αρνητικά την ωορρηξία !

Νο 4 αλλαγή : Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά είναι απαραίτητα στη διατροφή μιας εν δυνάμει μανούλας ! Αντιθέτως τα τρανς λιπαρά (που περιέχονται σχεδόν σε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα του εμπορίου, όπως κρουασάν, πατατάκια, μπισκότα, κέικ, αρτοσκευάσματα), δυσχεραίνουν την ωορρηξία και δημιουργούν προβλήματα στη σύλληψη !

Νο 5 αλλαγή : Πολύχρωμα λαχανικά

Τα χρωματιστά λαχανικά σας προσφέρουν πληθώρα πολύτιμων βιταμινών και θρεπτικών συστατικών, απαραίτητων για την υγεία αλλά και για την καλή έκβαση μιας εγκυμοσύνης. Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που περιέχουν αυτά τα λαχανικά, εξολοθρεύουν τις ελεύθερες ρίζες που μεταξύ άλλων βλάπτουν σοβαρά και το αναπαραγωγικό σύστημα !

Νο 6 αλλαγή : Ψάρια

Φυσικά τα ψάρια και τα Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα που περιέχουν ευνοούν το αναπαραγωγικό σύστημα, τονώνουν τα επίπεδα γονιμότητας και βελτιώνουν την κατάσταση του οργανισμού.

(!!!) : Τα Ω- 3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα και για την σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, ενώ μειώνουν σημαντικά και την επικινδυνότητα πρόωρου τοκετού, προεκλαμψία ή επιλόχιας κατάθλιψης !

Uncategorized

Comments are closed.