Συνήθειες περίεργες που … σου μακραίνουν τη ζωή !

Ποιος δε θα ήθελε να ζήσει πολλά, καλά (κυρίως στην υγεία του) και ευτυχισμένα χρόνια ;

sex-orgasmos-raspberry-ketone-greece

Ο τρόπος ζωής μας – είτε αυτός έχει να κάνει με τις απλές καθημερινές μας συνήθειες φαγητού είτε με τις απλές καθημερινές μας συνήθειες δραστηριοτήτων – καθορίζει όχι μόνο την ποιότητα της ζωής μας και της υγείας μας, αλλά και το μέγεθος της ζωής μας – όπως μαρτυρούν έγκυρες επιστημονικές μελέτες.

Πόσο εύκολο είναι όμως για τον οποιονδήποτε να αλλάξει τις καθημερινές του συνήθειες ;

Πόσο το τόσο βεβαρημένο πρόγραμμα εργασίας επιτρέπει τέτοιου είδους αλλαγές ;

Τι αλλαγές άραγε θα μας εξασφάλιζαν μια καλύτερη και μακρύτερη ζωή ;

Ωστόσο η καθημερινότητα δεν είναι απλό πράγμα να τροποποιηθεί, αφού περιλαμβάνει ένα σωρό από υποχρεώσεις και καταστάσεις που δεν επιδέχονται αλλαγών. Για παράδειγμα, το καθημερινό πρόγραμμα μιας μαμάς είναι πολύ περιορισμένο (πράγμα που το επιβεωβαιώνει κάθε μανούλα στον πλανήτη), αφού περιέχει πράγματα που πρέπει να κάνει για το παιδί της σε καθημερινή βάση και μάλιστα πολλά από αυτά και με απαράβατη χρονική ακρίβεια ! Η προετοιμασία του γεύματος του παιδιού και η όλη διαδικασία μέχρι να ετοιμαστεί για το σχολείο, οι ατελείωτες υποχρεώσεις στη δουλειά αλλά και η φροντίδα υτυου σπιτιού και του νοικοκυριού, πραγματικά, δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια σε μια εργαζόμενη σύζυγο και μητέρα να τροποποιήσει το καθημερινό της πρόγραμμα και να “διεκδικήσει” για τον εαυτό της μια καλύτερη και μακρύτερη ζωή … ή μήπως τελικά υπάρχει τρόπος ;;;

Μικρές συνήθειες που θα σου αλλάξουν τη ζωή !

Νο 1 : Εκδρομές στη φύση

Η επαφή με τη φύση υπήρξε πάντοτε πηγή ανανέωσης και αναζωογόνησης του οργανισμού αλλά και της ψυχολογίας του ατόμου. Οι μικρές αυτές αποδράσεις στη φύση μπορούν να αποτελέσουν μεγάλα οφέλη για την υγεία. Μάλιστα, όπως μας υποδεικνύουν ειδικοί μελετητές και επιστήμονες, ειδικά οι εκδρομές σε μεγαλύτερα υψόμετρα – δηλαδή στο βουνό – ή ακόμα καλύτερα η μόνιμη διαμονή σε μεγαλύτερα υψόμετρα (αν φυσικά αυτό το επιτρέπουν οι πολλές υποχρεώσεις) μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή καρδιαγγειακών παθήσεων ή ακόμα και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Νο 2 : Φυσική δραστηριότητα

Η σωματική άσκηση εκτός από το ότι εξασφαλίζει μια καλύτερη κατάσταση για το σώμα και τη λειτουργία του οργανισμού, μπορεί να βοηθήσει και στην καλύτερη ψυχολογία του ατόμου αλλά και στην μακροβιότερη και ποιοτικότερη ζωή του. Οι ορμόνες που απελευθερώνονται στο σώμα κατά την εκπόνηση σωματικών ασκήσεων είναι πολύτιμες και εξαιρετικά ωφέλιμες για την υγεία. Εάν δεν είστε τύπος της άσκησης και του γυμναστηρίου … τότε απλά αφιερώστε κάποιο χρόνο καθημερινά για να περπατάτε (είτε για τις δουλειές σας είτε για μια χαλαρωτική βόλτα σε κάποιο πάρκο). Ακόμα και μισή ώρα την ημέρα μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά !

Νο 3 : Σεξ & οργασμός

Και όμως το σεξ (και μάλιστα το καλό σεξ !) μπορεί να συσχετιστεί με την ψυχολογία του ατόμου, αλλά και με την ποιότητα της ζωής του και τη διάρκειά της. Όπως ήδη αναφέραμε προηγουμένως σχετικά με τις ορμόνες που απελευθερώνονται κατά τη σωματική άσκηση, έτσι και κατά τη διάρκεια ενός οργασμού, ο οργανισμός απελευθερώνει ορμόνες που ευνοούν την υγεία και την ψυχολογία του ατόμου και που του εξασφαλίζουν μια καλύτερη και μακρύτερη ζωή.

Uncategorized , , , , , ,

Comments are closed.