Δες πως ΔΕΝ θα παχύνεις μες τις γιορτές… !!!

Είμαστε μια ανάσα μακριά απ’ τα Χριστούγεννα και τα γιορτινά εδέσματα έχουν ήδη αρχίσει να μας περιτριγυρίζουν… Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και διατήρησε την σιλουέτα σου χωρίς βέβαια να απέχεις απ’ το γιορτινό τραπέζι…christmas-sweets-raspberry-ketone-greece

Τι να κάνεις τις ημέρες πριν τα Χριστούγεννα:

  1. Έχε ως στόχο να διατηρήσεις τα κιλά σου και όχι να χάσεις, αλλά ούτε και να πάρεις.
  2. Μείνε όσο μπορείς σταθερή στις διατροφικές συνήθειες που ακολουθούσες.
  3. Μην μένεις νηστική για μεγάλα διαστήματα, αλλά ακολούθησε μέσα στην ημέρα μικρά και τακτά γεύματα.
  4. Κατανάλωνε άφθονα λαχανικά και φρούτα.
  5. Μην φτάσεις στο γιορτινό τραπέζι νηστική!
  6. Μπορείς να καταναλώνεις εβδομαδιαία 1-2 γλυκά.
  7. Μην αμελείς να πίνεις 8-10 ποτήρια νερό (ή γενικότερα υγρών) ημερησίως.
  8. Απόφυγε να τρως αργά το βράδυ.

( !!! ) : Χρησιμοποίησε στην παρασκευή των χριστουγεννιάτικων γλυκών σου αντί για άσπρη ζάχαρη γλυκαντικές ουσίες χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες όπως είναι η σουκραλόζη και οι γλυκοζίτες στεβιόλης!!!

Τι να κάνεις στο γιορτινό τραπέζι:

  1. Πριν φτάσεις στο γιορτινό τραπέζι κατανάλωσε ένα γεύμα (κάτι ελαφρύ όπως π.χ. μια τονοσαλάτα) προκειμένου να μην ‘’πέσεις’’ με τα μούτρα στα δελεαστικά εδέσματα του εορταστικού τραπεζιού.
  2. Πριν σερβιριστείς εντόπισε ποια εδέσματα σου αρέσουν πραγματικά και επίλεξε να τοποθετήσεις μόνο τα συγκεκριμένα στο πιάτο σου.
  3. Μην αμελήσεις να προσθέσεις στο πιάτο σου άφθονα λαχανικά, γεμίζοντας σχεδόν το μισό σου πιάτο με αυτά.
  4. Πιες αρκετό νερό όσο καταναλώνεις το φαγητό σου.
  5. Τρώγε αργά, μασώντας καλά την τροφή έτσι ώστε να αποφύγεις το ενδεχόμενο δυσπεψίας αλλά και για να μπορέσεις να αντιληφθείς εγκαίρως πότε ακριβώς έχεις χορτάσει και να αποφύγεις να καταναλώσεις περιττές ποσότητες.
  6. Όταν έρθει η ώρα να επιλέξεις το γλυκό σου, προτίμησε μελομακάρονα ή δίπλες τα οποία περιέχουν λιγότερα λιπαρά και φυσικά θερμίδες σε σχέση με τους κουραμπιέδες. Τα μελομακάρονα ιδιαιτέρως λόγω των καρυδιών και του ελαιόλαδου είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες αλλά και ωφέλιμα λιπαρά ενώ ο συνδυασμός των καρυδιών με το μέλι θα σου προσφέρει βιταμίνες συμπλέγματος Β.
  7. Όσον αφορά το αλκοόλ προτίμησε φυσικά το κρασί αφού εκτός των λιγότερων θερμίδων που περιέχει σε σύγκριση με τα άλλα ποτά, περιέχει και αντιοξειδωτικά.

( !!! ) : Αν διατηρήσεις κατά τις ημέρες των γιορτών την διατροφή σου σε ένα ισορροπημένο πλαίσιο, όμοιο με αυτό που ακολουθούσες μέχρι τώρα, η κατανάλωση ενός γλυκού ακόμα και καθημερινά δεν πρόκειται να επηρεάσει την διατήρηση του βάρους σου στα ίδια επίπεδα!!!

Uncategorized

Comments are closed.