ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ : Το καλοκαίρι έρχεται … τα κιλά εξαφανίζονται !

Μια ανάσα πριν το καλοκαίρι …

Οι μέρες περνούν και ο ήλιος άρχισε να γίνεται πιο δυνατός, πιο ζεστός. Τα λουλούδια άνθισαν, η άνοιξη έχει για τα καλά κάνει την εμφάνισή της και το καλοκαίρι είναι πραγματικά προ των πυλών ! Ήδη η διάθεσή σου είναι ανεβασμένη βλέποντας τον ασυννέφιαστο ουρανό και αναμένοντας τις καλοκαιρινές διακοπές. Οι μήνες έως τις διακοπές είναι όμως λίγοι και τα κιλάκια που έβαλες όλο τον χειμώνα είναι αρκετούτσικα … πώς τα ξεφορτώνεσαι λοιπόν ;;;raspberry-soup-raspberry-ketone-greece

Όταν η γυμναστική δεν είναι το δυνατό σου σημείο …

Ξέρω ότι δεν πέφτεις και από τα σύννεφα αν σου πουν ότι υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που και αυτοί σαν εσένα δεν αγαπούν καθόλου μα καθόλου τη γυμναστική και θεωρούν την ώρα του γυμναστηρίου την πιο βαρετή της ημέρας (περισσότερο και από την ώρα της δουλειάς !).

Η γυμναστική είναι ίσως η πιο σίγουρη και αποτελεσματική μέθοδος απώλειας κιλών και λίπους από τις λιποαποθήκες του σώματος … αλλά τι συμβαίνει στην δική σου περίπτωση, δηλαδή όταν το άτομο δεν ασχολείται καθόλου με την σωματική άσκηση ; Υπάρχει ελπίδα ;

Και όμως ΥΠΑΡΧΕΙ ! Ακόμα και στην περίπτωση που δεν γυμνάζεστε, μπορείτε να χάσετε βάρος (σίγουρα με πιο αργό ρυθμό) και να κάψετε λίπος, απλά εφαρμόζοντας μικρά αλλά θαυματουργά μυστικά για αδυνάτισμα … στην κουζίνα σας !

Τα μυστικά για αδυνάτισμα … που θα λατρέψεις !

Νο 1 ΜΥΣΤΙΚΟ : Φρούτα & λαχανικά … παντού !

Στο ψυγείο, στα ντουλάπια, στον πάγκο της κουζίνας … γέμισε το σπίτι σου παντού με φρούτα και λαχανικά ! Σε μια κρίση πείνας, το πρώτο που θα αντικρύσεις πρέπει να είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Οι πολλές τους βιταμίνες, τα εξαιρετικά πολύτιμα συστατικά τους αλλά και οι ελάχιστες θερμίδες τους, τα καθιστούν το ιδανικότερο σνακ για ΚΑΘΕ ώρα της ημέρας (πρωί, μεσημέρι & βράδυ) !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Ξεφορτώσου λοιπόν όλα τα παχυντικά και καθόλου θρεπτικά σνακ (πατατάκια, κουλουράκια, παχυντικά κέικ, μπισκότα) και αντικατέστησέ τα με νόστιμα φρούτα και λαχανικά εποχής !

Νο 2 ΜΥΣΤΙΚΟ : Μεγάλο μπολ σαλάτας σε κάθε γεύμα !

Σε κάθε γεύμα, ανεξαρτήτως τι φαγητό έχουμε, θα πρέπει να υπάρχει στη μέση του τραπεζιού ένα μεγάλο μπολ με φρέσκα λαχανικά (ή λαχανικά και φρούτα μαζί) ! Η σαλάτα είναι φρέσκια, δροσερή, υγιεινή και φυσικά με ελάχιστες θερμίδες. Τόσο τα φρούτα, όσο και τα λαχανικά, με τις πάρα πολλές ωφέλιμες φυτικές διαιτητικές ίνες τους, έχουν την ικανότητα να βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, καθώς επίσης και να δημιουργούν αίσθημα κορεσμού στο άτομο (αποτρέποντάς το από την κατανάλωση αλόγιστης και αχρείαστης ποσότητας τροφής και θερμίδων) !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Ξεκινάμε το γεύμα μας με σαλάτα και συμπληρώνουμε με όση ποσότητα φαγητού χρειαζόμαστε για να χορτάσουμε !

Νο 3 ΜΥΣΤΙΚΟ : Smoothie για το γραφείο !

Πριν φύγετε το πρωί για το γραφείο, πάρτε 2 – 3 φρούτα και λαχανικά της αρεσκείας σας, βάλτε τα στο μπλέντερ και παρασκευάστε ένα λαχταριστό (και πολύ χορταστικό !) smoothie !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Ειδικά για τώρα την άνοιξη και το καλοκαίρι αγοράστε και ένα ειδικό παγούρι που θα μπορεί να διατηρήσει το smoothie σας παγωμένο ! Θα γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια κάθε πρωί και θα ξετρελαθείτε με το πόσους διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς μπορείτε να επιλέξετε !

Νο 4 ΜΥΣΤΙΚΟ : Κρύες σούπες …

Οι κρύες σούπες (όσο και αν σου φαίνεται παράξενο) είναι ένα πολύ νόστιμο και θρεπτικό πιάτο (ειδικά όταν περιλαμβάνουν λαχταριστά και πολύ θρεπτικά λαχανικά ή φρούτα). Μάλιστα, οι κρύες σούπες λαχανικών ή φρούτων (όπως η σούπα raspberry), είναι ιδανικές για την περίοδο της άνοιξης και του καλοκαιριού και θα σας βοηθήσουν να χάσετε εύκολα και γρήγορα βάρος, αφού σας προσφέρουν ελάχιστες μόνο θερμίδες !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Μην προσθέτετε παχυντικά τυριά ή κρέμα γάλακτος στις σούπες σας γιατί ανεβαίνουν πολύ σε θερμιδική αξία. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε μόνο λίγο γιαούρτι !

Uncategorized , , ,

Comments are closed.