Jogging ή Περπάτημα ;;; Ποιο καίει περισσότερες θερμίδες ;

Η σωματική άσκηση είναι … υγεία !

Η κάθε σωματική δραστηριότητα φέρνει ευεξία στον οργανισμό και είναι πηγή ζωής και υγείας. Και το τρέξιμο αλλά και το περπάτημα, είναι δύο πολύ δημοφιλείς και ανέξοδοι τρόποι καθημερινής άσκησης. Ακόμα και λίγα μόνο λεπτά (περίπου 20 λεπτάκια την ημέρα), μπορούν να σμιλέψουν εκ νέου το γεματούτσικο σώμα σου και να διώξουν τα παχάκια δια παντός από αυτό.jogging-raspberry-ketone-greece

Η φυσική κατάσταση αμέσως βελτιώνεται (από τις πρώτες κιόλας φορές), και η αντοχή γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη.

Σημαντική βέβαια είναι και η ψυχολογική βοήθεια που προσφέρει η σωματική άσκηση. Το άτομο, μετά από την άσκηση, διακατέχεται από θετικά συναισθήματα, όπως ενθουσιασμός, ζωντάνια, ενεργητικότητα, αισιοδοξία, χαρά και ευεξία. Καταλυτική είναι η επίδραση της άσκησης και στο θέμα της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης και της εικόνας που έχει το κάθε άτομο για τον εαυτό του.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, το τρέξιμο, το Jogging και το περπάτημα είναι από τις καλύτερες ασκήσεις για ολόκληρο το σώμα, αλλά και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος !

Η αερόβια άσκηση στην υπηρεσία της υγείας !

Τόσο το Jogging όσο και το περπάτημα είναι αερόβιες ασκήσεις που τονώνουν την λειτουργία της καρδιάς και βοηθούν στην βελτίωση του αναπνευστικού συστήματος ! Μερικά λεπτά άσκησης και το άτομο νιώθει πλήρως ανανεωμένο, αναζωγονημένο και δυνατό. Όλο του το σώμα βρίσκεται σε μια περίεργη “αφύπνιση” … ακόμα και το μυαλό είναι σε απόλυτη διαύγεια μετά από την άσκηση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Δεν είναι καθόλου τυχαίο που όλοι οι ειδικοί της υγείας συνιστούν να ξεκινάμε τη μέρα μας με λίγα λεπτά άσκησης. Τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα διέπονται από διαύγεια και καθαρότητα μετά την ολιγόλεπτη (20 λεπτά έστω) άσκηση !

Jogging – Περπάτημα : 1- 0

Όπως προστάζει και η λογική, υπάρχουν έρευνες που προτρέπουν τον κόσμο να επιλέξει το Jogging (ή ακόμα και το τρέξιμο) αντί του περπατήματος. Σύμφωνα με τις έρευνες αυτές, ο έντονος ρυθμός που απαιτεί το Jogging, έχει ανάγκη μεγαλύτερα ποσά ενέργειας από τον οργανισμό … άρα και περισσότερες θερμίδες.

(!!!) : Οι έρευνες υποστηρίζουν πως με το τρέξιμο, το άτομο, δαπανά 2 1/2 φορές περισσότερη ενέργεια από ότι στο περπάτημα, δηλαδή σε διάστημα 1 περίπου ώρας μπορεί να κάψει περίπου 500 θερμίδες περισσότερες (ισχύει για ένα άτομο περίπου 80 κιλών).

Jogging – Περπάτημα : 0 – 1

Μια άλλη ομάδα ειδικών της υγείας, έχει εντελώς διαφορετική άποψη. Σύμφωνα με αυτή την άποψη, το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στην πιο αποτελεσματική απώλεια κιλών. Μάλιστα οι υποστηρικτές της άποψης αυτής, ισχυρίζονται, πως ένα άτομο μπορεί να χάσει σημαντικά περισσότερο βάρος με το περπάτημα παρά με το Jogging !

(!!!) : Έρευνες επιβεβαιώνουν την άποψη αυτή. Άτομα που ασκούνται συστηματικά, μπορούν να χάσουν το περιττό βάρος απλά και μόνο με περπάτημα … και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ !

Jogging – Περπάτημα : 1 – 1

Η τρίτη και τελευταία άποψη αποδέχεται και τα δύο είδη αερόβιας άσκησης ως εξαιρετική τόνωση των μυών, αποβολή του στρες και “καθάρισμα” του μυαλού. Η άποψη αυτή τονίζει πως μερικά λετπά καθημερινής αερόβιας άσκησης μπορεί να εγγυηθεί :

  • μεγαλύτερη ζωή
  • ευεξία
  • καλύτερη ποιότητα ζωής
  • αποτροπή ασθενειών
  • καλύτερη ψυχολογία
  • καθαρότερο πνεύμα

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η αερόβια άσκηση (οποιασδήποτε μορφής και έντασης) μπορεί και ρυθμίζει τις ορμόνες της όρεξης ! Όσο πιο δυνατή και με ένταση η άσκηση … τόσο πιο καλά αποτελέσματα !

Πάρτε τα αθλητικά σας παπούτσια και ξεχυθείτε στους δρόμους, τα πάρκα, τις γειτονιές ! Θα βοηθήσει όχι μόνο στο να “χτίσετε” ένα όμορφο σώμα, όχι μόνο στο να αποβάλετε κάθε στρεσογόνο παράγοντα που κουβαλάτε από τη δουλειά σας, όχι μόνο στο να τονώσετε την αντοχή σας (ΝΑΙ ! Βοηθάει και στο σεξ αυτό !) … αλλά και να ανανεώσετε τις παραστάσεις σας και να φτιάξετε τη διάθεσή σας ! Νομίζετε πως αυτά είναι λίγα … ;

Uncategorized

Comments are closed.