ΦΥΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΪΝΗ : Η σημασία της για τον οργανισμό

Η πρωτεϊνη αποτελεί βασική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Η διατροφική πρωτεΐνη θέτει τον μεταβολισμό μας σε ενεργό δράση και βοηθάει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του σωματικού μας βάρους … με άλλα λόγια ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ !fytiki-proteini-raspberry-ketone-greece

Αναφερθήκαμε σε διατροφική πρωτεϊνη, μιας και στην αγορά κυκλοφορούν επίσης και πολλά και ποικίλλης ποιότητας συμπληρώματα πρωτεϊνης ! Ωστόσο, τίποτα δεν μπορεί να συναγωνιστεί την φυσική πρόσληψη πρωτεϊνης μέσω της διατροφής !

Νούμερο 1 πηγή πρωτεϊνης είναι φυσικά το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά δεν είναι και η μοναδική ! Φυσική πρωτεϊνη μπορούμε να λάβουμε από τη διατροφή μας και μέσω άλλων τροφών, φυτικής προέλευσης, και μάλιστα σε αρκετά μεγάλες ποσότητες ! Εσύ τις γνωρίζεις ;;;

Φυτικές πηγές πρωτεϊνης … σε κάθε σπίτι !!!

Οι πρωτεϊνες είναι χημικές ενώσεις που παρασκευάζονται από τη σύνθεση αμινοξέων και που δίνουν μεγάλα ποσά ενέργειας στο σώμα μας. Για τον λόγο αυτό, οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για κάθε άνθρωπο, για κάθε οργανισμό και για κάθε ηλικία !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Κάθε 1 γραμμάριο πρωτεϊνης αποδίδει 4 θερμίδες !

Στην σύνθεση των πρωτεϊνών, όπως ήδη αναφέραμε, συμμετέχουν διάφορα αμινοξέα. Για την ακρίβεια, 20 διαφορετικά αμινοξέα, παίζουν το ρόλο των “πρώτων υλών”, των “οικοδομικών υλικών”, στο “χτίσιμο” των πρωτεϊνών στον οργανισμό μας !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ο κάθε άνδρας μέσου βάρους (δηλαδή περίπου 70 – 75 κιλών) χρειάζεται καθημερινά (από τη διατροφή του) περίπου 58 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ αντίστοιχα μια γυναίκα μέσου βάρους (δηλαδή περίπου 55 – 60 κιλών) χρειάζεται περίπου 42 γραμμάρια !

Παλαιότερα υπήρχε η πεποίθηση πως πραγματική πηγή πρωτεΐνης δεν μπορεί να είναι άλλη από το κρέας ! Ωστόσο στις μέρες μας, αυτός ο μύθος έχει πλέον καταρριφθεί, και οι ειδικοί προτείνουν την πρωτεϊνη φυτικής προέλευσης απαραίτητη για κάθε διατροφή (φυσικά συμπληρωματικά και με πρωτεΐνη ζωικής προέλευσης) !

Πού μπορώ να βρω φυτική πρωτεΐνη ; Οι 30 καλύτερες πηγές της !!!

Νο 1 : στα σπαράγγια

Νο 2 : στο κουνουπίδι

Νο 3 : στη βρώμη

Νο 4 : στο κουνουπίδι

Νο 5 : στους σπόρους chia

Νο 6 : στα αμύγδαλα

Νο 7 : στα φασόλια

Νο 8 : στον αρακά

Νο 9 : στον αμάρανθο

Νο 10 : στο quinoa

Νο 11 : στα ρεβύθια

Νο 12 : στον ηλιόσπορο

Νο 13 : στις φακές

Νο 14 : στο άγριο ρύζι

Νο 15 : στο σουσάμι

Νο 16 : στον σπόρο της κάνναβης

Νο 17 : στη σόγια

Νο 18 : στο καστανό ρύζι

Νο 19 : στα goji berries

Νο 20 : στον λιναρόσπορο

Νο 21 : στα μανιτάρια

Νο 22 : στο σπανάκι

Νο 23 : στα φύτρα

Νο 24 : στη σπιρουλίνα

Νο 25 : στο avocado

Νο 26 : στην πράσινη φάβα

Νο 27 : στους χουρμάδες

Νο 28 : στα σύκα

Νο 29 : στα βερύκοκα

Νο 30 : στα καρύδια

Uncategorized , , ,

Comments are closed.