Δύο προπονήσεις την κάθε ημέρα … ή μήπως είναι υπερβολή ;

Κιλάκια που δε λένε να φύγουν με τίποτα ;

Κάνετε ό,τι μπορείτε, αλλά τα παραπανίσια κιλά δε φεύγουν με τίποτα ; Είναι πολύ δύσκολο … το ξέρω ! Ωστόσο εγώ το είχα βάλει πείσμα να τα χάσω ! Θα έκανα οτιδήποτε ήταν δυνατόν για να τα καταφέρω, για να μπορέσω να κατακτήσω ξανά τις ιδανικές αναλογίες !diples-proponiseis-raspberry-ketone-greece

Έτσι αποφάσισα να προσέξω λίγο ξανά τη διατροφή μου (οι καλοκαιρινές ατασθαλίες με φαγητό και ποτό είναι που είχαν κάνει όλη τη ζημιά !) και να εντείνω την προπόνησή μου ! Έλεγα και ξαναέλεγα στον εαυτό μου ότι πολύ σύντομα θα ξαναείχα το σώμα που επιθυμούσα και δε θα ντρεπόμουν ούτε θα αισθανόμουν άβολα όταν θα ξαναέβαζα το ωραίο μου μίνι φόρεμα που αγόρασα πέρσι με τόσες θυσίες !

Διπλές προπονήσεις για διπλά αποτελέσματα !!!

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να ασκούμαι 2 φορές την κάθε ημέρα αντί για 1 ! Μετά από αποχή 1 μήνα όμως από οποιασδήποτε μορφής άσκηση, μου φάνηκε αρχικά ακατόρθωτο ! Ξεκίνησα σιγά – σιγά, με μικρής διάρκειας προπονήσεις, που όμως ολοένα γίνονταν και πιο έντονες !

Μέσα σε ένα 24ωρο έκανα 2 προπονήσεις !!! Οι μύες μου πολύ σύντομα άρχισαν να διαγράφονται εμφανώς, γεγονός που μου έδωσε μεγάλη ώθηση να συνεχίσω.

Τι ήταν όμως προτιμότερο ; Να γυμνάζομαι 2 φορές από 30 λεπτά την καθε ημέρα … ή μήπως 1 φορά για 1 ώρα ;

Θα είχε κάτι τέτοιο ουσιαστική διαφορά στην προσπάθειά μου ;

Τότε άρχισα να το ψάχνω περισσότερο ώστε να μην πηγαίνει χαμένος ο κόπος μου … και κάθε σταγόνα ιδρώτα που χύνω στην προπόνησή μου να έχει αντίκρυσμα ! Τότε βρήκα το εξής :

(!!!) : Σύμφωνα με διάφορες επιστημονικές μελέτες, η κατάτμηση της προπόνησης σε δύο προπονήσεις μισής διάρκειας, μπορεί να έχει θεαματικές επιπτώσεις στο αδυνάτισμα και στην γράμμωση των μυών !

Το σώμα, σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς, αναγνωρίζει πιο πολύ την ένταση της άσκησης και λιγότερο την διάρκεια αυτής ! Διασπώντας λοιπόν τις προπονήσεις το σώμα δέχεται περισσότερη πίεση και αναγνωρίζει διπλή την άσκηση … προσφέροντας και διπλά αποτελέσματα !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Στην περίπτωση που δείτε ότι δεν αντέχει ο οργανισμός σας τις διπλές προπονήσεις … σταματήστε τις για λίγο ή μειώστε την ένταση και την διάρκεια !

Τι θα πρέπει να προσέχω με τις διπλές προπονήσεις ;

Νο 1 : Τόσο – όσο …

Σημαντικό είναι να βρείτε την χρυσή τομή για τον δικό σας οργανισμό ! Η ένταση της κάθε προπόνησης και η διάρκειά της, είναι κάτι που θα πρέπει να ανακαλύψετε εσείς για τον εαυτό σας ! Η προπόνηση θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να αποδίδει αλλά να μην εξαντλεί τον οργανισμό. Με την σωστή προπόνηση αποφεύγονται οι τραυματισμοί που θα σας κρατήσουν εκτός προπονήσεων για καιρό, και αυξάνονται τα οφέλη από την άσκηση.

Νο 2 : Σωστά σνακ !

Με μικρά σνακ πριν αλλά και μετά από την προπόνηση μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα ! Είναι σημαντικά και η σωστή διατροφή αλλά και η σωστή ενυδάτωση για αποδοτικότερη άσκηση !

Νο 3 : Πρωινή προπόνηση – Βραδινή προπόνηση

Μια προπόνηση το πρωί θα ξυπνήσει τον μεταβολισμό και θα τονώσει τον οργανισμό, ενώ μια προπόνηση το βράδυ θα βοηθήσει στην αποφόρτηση του οργανισμού από το άγχος της δουλειάς και θα προσφέρει πολύ πιο ήρεμο και ποιοτικό ύπνο !

Νο 4 : Κυκλικό σύστημα ασκήσεων …

Είναι σημαντικό να αφήνετε την μυική ομάδα που δουλέψατε να ξεκουραστεί για 48 ώρες. Φροντίστε λοιπόν να εναλλάσσετε τις ασκήσεις σας δουλεύοντας διαφορετικές μυικές ομάδες !

Νο 5 : Καλός ύπνος …

Ο καλός ύπνος είναι προϋπόθεση για έναν δυνατό οργανισμό και άρα για μια καλή και αποδοτική προπόνηση ! Φροντίστε λοιπόν να ξεκουράζεστε επαρκώς και να μην κουράζετε υπερβολικά το σώμα και τον οργανισμό σας !

Uncategorized

Comments are closed.