ΔΙΑΙΤΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ : Μια δίαιτα ειδικά για τους σκληρά εργαζόμενους …

Πού υστερούν όλα τα διαιτητικά προγράμματα ;

Όλες οι δίαιτες που προτείνουν οι ειδικοί, μπορεί να έχουν αποτελέσματα (άλλες από αυτές με τρόπο που σέβεται τον οργανισμό και την υγεία … και άλλες πάλι με τελείως ανθυγιεινό και υπερβολικά επικίνδυνο τρόπο), αλλά – δυστυχώς – δεν απευθύνονται σε όλους ! Τι εννοούμε όμως με αυτό ;diaita-grafeiou-raspberry-ketone-greece

Οι περισσότερες δίαιτες είναι σχεδόν αδύνατο να ακολουθηθούν από κάποιο άτομο που εργάζεται ! Το πρόγραμμα που προτείνουν περιέχει γεύματα που κανένας εργαζόμενος γραφείου δεν μπορεί να ακολουθήσει … με αποτέλεσμα να χαλάει όλη η δίαιτα !

Εμείς έχουμε τη λύση για εσάς ! Σας προτείνουμε ένα διαιτητικό πλάνο ειδικά διαμορφωμένο για όλους εσάς που είστε σκληρά εργαζόμεννο και δε βρίσκετε κανέναν ιδανικό τρόπο να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλάκια σας.

Εργαζόμενοι & συνεχώς αυξανόμενη απειλή παχυσαρκίας

Δεν πρόκειται για μια δίαιτα μόνο για τους υπαλλήλους γραφείου, αλλά για όλους τους εργαζόμενους που το πρόγραμμα εργασίας τους δεν τους παρέχει την πολυτέλεια του χρόνου να ασχοληθούν επαρκώς με το γεύμα τους εν ώρα εργασίας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το διαιτητικό διατροφικό πλάνο για εργαζόμενους στοχεύει στην γρήγορη απώλεια των περιττών κιλών, στο κάψιμο του τοπικού αποθηκευμένου λίπους και στο σμίλεμα του σώματος … και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΠΟ !

Η πλειοψηφία των ανθρώπων στις μέρες μας, βρίσκονται όλη την ημέρα σε ένα γραφείο πίσω από την οθόνη κάποιου υπολογιστή (αφού τα χειρονακτικά επαγγέλματα όλα και εκλείπουν στην εποχή μας), με αποτέλεσμα αυτή η καθιστική ζωή να επηρεάζει σοβαρά και την υγεία τους !

Είναι χαρακτηριστική η αύξηση της περιφέρειας της μέσης των υπαλλήλων γραφείου, γεγονός ενδεικτικό ανάπτυξης παχυρασκίας ! Τα εύκολα σνακ “του ποδαριού” στα οποία καταφεύγει ο εργαζόμενος για ενέργεια και τόνωση μέσα στην ημέρα (σοκολάτες, μπισκότα, muffin, donuts, κρουασάν και άλλα ζαχαρώδη και πλούσια σε κενές θερμίδες τρόφιμα) ή ακόμα και τα γρήγορα γεύματα στα οποία βρίσκει την εύκολη λύση αλλά και την “παρηγοριά” που επιθυμεί για να απαλλαγεί για λίγο από το άγχος και το στρες του γραφείου (hamburger, pizza, σουβλάκια, τυρόπιτες, λουκανικόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες, μπουγάτσες, sandwich και άλλα λιπαρά και παχυντικά φαγητά), έχουν συμβάλλει καταλυτικά στην ολέθρια ανάπτυξη της παχυσαρκίας του σύγχρονου ανθρώπου … γεγονός που φυσικά “εγκυμονεί” και άλλους κινδύνους σχετικά με την υγεία του !

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Η αποτυχία των άλλων διαιτητικών προγραμμάτων δεν ευθύνεται μόνο στο γεγονός πως το εργαζόμενο άτομο καταφεύγει σε εύκολα και γρήγορα σνακ (με μηδενική διατροφική σημασία και μεγάλη θερμιδική αξία), αλλά και σε μερικά άλλα σημαντικά σημεία που πρέπει να αλλάξουν ώστε να υπάρξουν τα σωστά αποτελέσματα. Μερικά από αυτά τα πιο σημαντικά λάθη είναι τα ακόλουθα :

  • η παράλειψη γευμάτων
  • ο ελλιπής ύπνος
  • η απουσία σωματικής δραστηριότητας
  • η υπερκατανάλωση αλκοόλ
  • οι μεταμεσονύχτιες έφοδοι στο ψυγείο
  • η υπερκατανάλωση ζάχαρης
  • η απουσία θρεπτικών συστατικών από τα γεύματα

Ερώτηση Νο 1 : Σε τι διαφέρει αυτή η δίαιτα από τις άλλες ;

  • Δεν απαγορεύει τελείως τα “ανθυγιεινά” σνακ που τόσο αγαπάς (μπισκότα, γκοφρέτες, σοκολάτες κ.ά.).
  • Μπορείτε να αρκεστείτε σε ένα εύκολο πρωινό γεύμα εάν δεν έχετε το χρόνο για ένα σωστό πρωινό γεύμα στο σπίτι.
  • Προβλέπει γρήγορα στην παρασκευή τους γεύματα (περίπου 15 λεπτά ΜΟΝΟ !) για να μπορείτε να φάτε ένα υυγιεινό γεύμα και στο γραφείο !
  • Δεν στερείται γεύσης το πλάνο γευμάτων που προβλέπει … παρά το γεγονός ότι είναι υγιεινά και χαμηλά σε θερμίδες τα προτεινόμενα γεύματα !
  • Περιλαμβάνει γεύματα που δεν είναι ευπαθή και αντέχουν για μέρες στη συντήρηση (όπως τα λαδερά και τα όσπρια).
  • Αφήνει 2 ημέρες της εβδομάδας ( το Σάββατο και την Κυριακή) ελεύθερες να επιλέξεις οποιοδήποτε φαγητό επιθυμείς … χωρίς βέβαια υπερβολές στην ποσότητα !

Ερώτηση Νο 2 : Τι μπορώ να τρώω για πρωινό ;

Επιλέγεις ένα από τα ακόλουθα γεύματα :

  • 1 μήλο + 1 πορτοκάλι + 1 φλιτζάνι σταφύλια
  • 1 μπανάνα + 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) + 1 αχλάδι
  • 3 κ.σ. μούσλι (χωρίς ζάχαρη) + 1 φλιτζάνι γάλα (με χαμηλά λιπαρά) + 1 μήλο
  • 1 φέτα κέικ (με αλεύρι ολικής και φρούτα) + 1 ακτινίδιο
  • 2 φέτες ψωμί του τοστ (ολικής άλεσης) + 1 φέτα τυρί του τοστ (με χαμηλά λιπαρά) + 1 πορτοκάλι
  • 2 φέτες ψωμί του τοστ (ολικής άλεσης) + 2 κ.γ. τυρί κρέμα (με χαμηλά λιπαρά) + 1 κ.γ. μαρμελάδα πορτοκάλι + 1 ροδάκινο
  • 1 μπάρα δημητριακών (με μειωμένη ζάχαρη) + 1 μπανάνα + 1 μανταρίνι

Ερώτηση Νο 3 : Τι μπορώ να τρώω για το κυρίως γεύμα (μεσημεριανό γεύμα) ;

Επιλέγεις ένα από τα ακόλουθα γεύματα :

  • 1 σούπα μινεστρόνε + 2 παξιμαδάκια (ολικής άλεσης) + 1 μανταρίνι
  • 1 αραβική πίτα (ολικής άλεσης) + σως γιαουρτιού (χωρίς μαγιονέζα) + ψητά/βραστά λαχανικά
  • 1 σαλάτα + 1 μερίδα στήθος κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα) ψητό + 1 αραβική πίτα (ολικής άλεσης)
  • 4 κράκερ βρώμης + 2 κ.σ. τυρί κρέμα (με χαμηλά λιπαρά) + σολομός καπνιστός
  • 1 smoothie (με γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά) + 2 κριτσίνια (ολικής άλεσης)
  • 1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) + 1 μπανάνα + 1 χούφτα δημητριακά (χωρίς ζάχαρη ολικής άλεσης)
  • 1 κονσερβα τόνος στο νερό + 1 αραβική πίτα (ολικής άλεσης) + ψητά λαχανικά
  • 1 μερίδα όσπρια + 2 παξιμαδάκια (ολικής άλεσης) + 1 μικρό κομμάτι τυρί άπαχο
  • 1 μερίδα λαδερό φαγητό + 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης) + 1 μανταρίνι
  • 1 μερίδα ψάρι ψητό + 1 σαλάτα
  • 1 φιλέτο άπαχο ψητό + ψητά λαχανικά

Ερώτηση Νο 4 : Μπορώ να τρώω το βράδυ … και τι ;

Μπορείς αρκεί να δώσεις έμφαση σε έναν βασικό κανόνα …

ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ, ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ, ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ !

Δώσε λοιπόν έμφαση στα λαχανικά, στην άπαχη πρωτεΐνη (πουλερικά, ψάρια, άπαχο κρέας, αυγά, τόφου, όσπρια) και πρόσθεσε μικρές μερίδες άμυλου (όπως λίγες βραστές πατάτες, ή λίγα ζυμαρικά, ή 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης).

Ερώτηση Νο 5 : Τι μπορώ να τρώω για σνακ ;

  • όλα τα φρούτα
  • όλα τα λαχανικά
  • γιαούρτι
  • τοστ (με ψωμί ολικής άλεσης) γαλοπούλα – τυρί (άπαχο)
  • αυγά βραστά
  • ξηρούς καρπούς (μόνο 1 χούφτα)
Uncategorized , ,

Comments are closed.