Τα οφέλη της άσκησης

Σηκωθείτε! Αυτό είναι το θαύμα που όλοι περιμέναμε.

Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο σοβαρής ασθένειας, όπως η καρδιοπάθεια, τον διαβήτη τύπου 2, ακόμη και τον καρκίνο κατά ένα ποσοστό 50% περίπου και να μειώσει τέλος τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου μέχρι 30%.askisi-ofeli-raspberry-ketone-greece

Είναι δωρεάν, εύκολο να το αποκτήσετε και έχει ένα άμεσο αποτέλεσμα και δεν χρειάζεστε γιατρό. Το όνομα αυτού; Άσκηση.

Η άσκηση είναι η θαυματουργή δόση που είχαμε πάντα, αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα παραμελήσαμε να πάρουμε την συνιστώμενη δόση μας. Ως συνέπεια η υγεία μας τώρα υποφέρει.

Τα άτομα που εκτελούν ένα τακτικό πρόγραμμα ασκήσεων έχουν έναν μικρότερο κίνδυνο χρόνιων παθήσεων, όπως καρδιοπάθειες, διαβήτη τύπου 2 και ασθένειες καρκίνου.

Εάν η άσκηση ήταν ένα χάπι, θα αποτελούσε ένα από τα αποτελεσματικότερα φάρμακα τα οποία ανακαλύφθηκαν ποτέ, δηλώνει ένας σύμβουλος υγείας.

Οφέλη για την υγεία

Δεδομένων των υπεραρκετών αποδείξεων, φαίνεται ολοφάνερο ότι όλοι θα πρέπει να είμαστε ενεργοί φυσιολογικά. Απαραίτητο εάν επιθυμούμε να ζήσουμε μέχρι τα βαθειά γηρατειά.

Ιατρικά έχει αποδειχτεί ότι τα άτομα τα οποία εκτελούν τακτική φυσική άσκηση έχουν:

  • Έως 35% μικρότερο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου και εμφράγματος
  • Έως 50% μικρότερο κίνδυνο διαβήτη τύπου2
  • Έως 50% μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του εντέρου
  • Έως 20% μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του στήθους
  • Έως 30% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου
  • Έως 83% μικρότερο κίνδυνο οστεοαρθρίτιδας
  • Έως 68% μικρότερο κίνδυνο κατάγματος του ισχίου
  • Έως 30% μικρότερο κίνδυνο πτώσεων (μεταξύ ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας)
  • Έως 30% μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης
  • Έως 30% μικρότερο κίνδυνο άνοιας

Τι είναι αυτό που μετράει;

Για να είμαστε υγιείς οι ενήλικες θα πρέπει να είναι ενεργοί και να προσπαθούν να επιτύχουν ένα σύνολο 150 λεπτών φυσικής δραστηριότητας στην διάρκεια μίας εβδομάδας, μέσω διαφορετικών δραστηριοτήτων.

Για οποιαδήποτε άσκηση για να έχετε όφελος για την υγεία σας, θα πρέπει να κινείστε γρήγορα, ώστε να αυξάνετε τον καρδιακό κτύπο, να αναπνέετε ταχύτερα και να αισθάνεστε πιο ζεστοί. Τοεπίπεδοαυτήςτηςπροσπάθειαςκαλείται δραστηριότητα μέτριας έντασης.

Εάν η δραστηριότητα σας απαιτεί μία σκληρότερη μορφή εργασίας τότε έχουμε την δραστηριότητα έντονης έντασης.

Καθιστικός τρόπος ζωής

Η αδράνεια περιγράφεται από το Τμήμα Υγείας ως ”αργός δολοφόνος”. Η έρευνα έχει αποδείξει ότι ο καθιστικός τρόπος ζωής, για μεγάλα χρονικά διαστήματα, δημιουργεί προβλήματα στην υγεία σας.

Κοινά παραδείγματα τέτοιου τρόπου ζωής αποτελούν η παρακολούθηση τηλεόρασης, η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, η χρήση αυτοκινήτου για μικρές διαδρομές, οι συζητήσεις και η ακρόαση μουσικής, κα.

Οι προηγούμενες γενιές ήταν πιο δραστήριες λόγω κυρίως της εργασίας τους και της χειρωνακτικής εργασίας, αλλά σήμερα πρέπει να βρούμε τρόπους να εντάξουμε μορφές δραστηριότητας στην καθημερινή ζωή μας.

Κάθε ένας ή κάθε μία από εμάς πρέπει να σκεφτούμε τον τρόπο που θα αυξήσουμε την δραστηριότητα μας σε επίπεδο ημέρας, εβδομάδας, κλπ.. Τον τρόπο με τον οποίο θα το επιτύχουμε εξαρτάται από την φύση και την θέληση του κάθε ατόμου για να εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα ζωής και γηρατειών.

Uncategorized , , , , ,

Comments are closed.