Τρέξε έξυπνα και κάψε επιτέλους θερμίδες …

Τι δεν κάνω σωστά … ;treximo-raspberry-greece

Υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος τελικά για το τρέξιμο ; Είναι δυνατόν να κάνω κάτι λάθος και γι’αυτό δεν καίω όσες θερμίδες θα περίμενα ότι θα κάψω ;

Η απάντηση είναι “ναι” και “όχι” ! Όχι … δε σας κοροϊδεύουμε. Το πρόβλημα δεν είναι στο ότι δεν τρέχετε σωστά αλλά στο ότι με μερικά πολύ έξυπνα τρικ θα μπορούσατε να ενεργοποιήσετε όλο σας το σώμα καθώς επίσης και τον μεταβολισμό σας και να αρχίσετε να καίτε θερμίδες σαν τρελοί !

Οικονομικό αδυνάτισμα ΤΩΡΑ !

Το τρέξιμο είναι ο πιο οικονομικός, ανέξοδος και διασκεδαστικός τρόπος για απώλεια σωματικού βάρους αλλά και για σμίλεμα του σώματος. Το τρέξιμο μπορεί να διαμορφώσει το σώμα και να πλάσει μια θεϊκή σιλουέττα … χωρίς μάλιστα ΚΑΘΟΛΟΥ έξοδα ! Το μόνο που θα χρειαστείτε … ενά ζευγάρι καλά αθλητικά παπούτσια που θα προστατεύσουν τα πόδια σας, τις αρθρώσεις σας και τη μέση σας από τραυματισμούς.

(!!!) : Το τρέξιμο μπορεί να βοηθήσει το άτομο στην σταδιακή βελτίωση της καρδιαγγειακής του λειτουργίας, προστατεύοντας έτσι από διάφορα καρδιαγγειακά νοσήματα !

Υπάρχουν μάλιστα άτομα τα οποία καθημερινά, πριν από τη δουλειά τους (το πρωινό τρέξιμο είναι πολύ πιο ευεργετικό για τον οργανισμό), ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών (είτε βρέχει, είτε έχει ζέστη, είτε έχει κρύο, είτε χιονίζει) πηγαίνουν για το τρέξιμό τους. Μάλιστα αυτά τα άτομα δηλώνουν πως το πρωινό τρέξιμο είναι μια συνήθεια που δε θα μπορούσαν ΠΟΤΕ να διακόψουν γιατί :

  • τους βοηθάει να ξεκινούν πολύ πιο δυναμικά και ευχάριστα τη μέρα τους
  • τους χαρίζει ζωντάνια
  • τους προφυλάσσει από ασθένειες
  • τους χαρίζει θετική ενέργεια
  • αυξάνει την καλή τους διάθεση
  • τους βοηθάει να αντιμετωπίσουν ευκολότερα τα όποια προβλήματα προκύψουν στη διάρκεια της ημέρας
  • τους χαρίζει όμορφο, αδύνατο και καλοσμιλεμένο σώμα

Τα κόλπα για μεγαλύτερες … καύσεις !

Για να κάψει κανείς περισσότερες θερμίδες στο τρέξιμο ας ακολουθήσει τις επόμενες συμβουλές … και δε θα χάσει !

  1. Μην τρέχετε με σταθερό ρυθμό. Αυξάνετε και μειώνετε συνεχώς το ρυθμό του τρεξίματός σας. Ενδιάμεσα προσαρμόστε και 30 δευτερόλεπτα σπριντ (πολύγρήγορου τρεξίματος) που θα τονώσει τον καρδιακό σας ρυθμό.
  2. Αυξήστε σιγά σιγά τον ρυθμό με τον οποίο τρέχετε. Έτσι, την απόσταση που διανύατε τρέχοντας σε 10 λεπτά προσπαθήστε να την κάνετε σε 9 ή σε 8 λεπτά.
  3. Διανύετε όλο και μεγαλύτερες αποστάσεις. Θα δείτε ότι σιγά- σιγά η αντοχή σας θα μεγαλώνει και οι επιδόσεις σας θα καλυτερεύουν.
  4. Προσθέστε και άλλες ασκήσεις που θα “σοκάρουν” το σώμα σας, θα σπάσουν τη μονοτονία και θα εκτινάξουν την καύση θερμίδων στα ύψη. Καθώς τρέχετε κάντε ένα διάλειμμα για μερικούς κοιλιακούς ή μερικά push-ups.
Uncategorized

Comments are closed.