Πώς θα ξεφορτωθώ το τοπικό πάχος … ;;; !!!

Είναι γεγονός ότι η κατανομή του λίπους στο σώμα μας καθορίζεται κατά πολύ από γονιδιακούς παράγοντες, πράγμα που καθιστά την απώλεια τοπικού βάρους αρκετά δύσκολη υπόθεση.topiko-paxos-raspberry-ketones-greece

Τι ευθύνεται για το επίμονο τοπικό λίπος ;;;

Τα αίτια τα οποία προκαλούν την εμφάνιση του τοπικού λίπους μπορούν να συνοψιστούν στα εξής :

  • Ευαισθησία προκαλούμενη απ’ την ινσουλίνη : Η υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων, ιδιαιτέρως των επεξεργασμένων, αναγκάζει το πάγκρεας να παράγει πολύ υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης απ’ ότι συνηθίζει έτσι ώστε να μειώσει τα επίπεδα γλυκόζης – με αποτέλεσμα οι υδατάνθρακες να μετατρέπονται απευθείας σε λίπος.
  • Χαμηλά επίπεδα πρόσληψης πρωτεϊνών : Η έλλειψη του αμινοξέος ονόματι ‘’λυσίνη’’ δυσκολεύει τον μεταβολισμό μας στην προσπάθειά του να κάψει λίπος. Το συγκεκριμένο αμινοξύ εντοπίζεται κυρίως στο κρέας !
  • Γονιδιακή προδιάθεση : Πρόκειται για τον πιο σημαντικό ίσως παράγοντα στον καθορισμό κατανομής λίπους στο σώμα μας.

Τι μπορώ να κάνω για την καταπολέμηση του τοπικού λίπους ;;;

Δυστυχώς μαγικοί τρόποι στην καταπολέμηση του τοπικού λίπους δεν υπάρχουν. Χρειάζεται προσπάθεια και επιμονή για να επιτύχουμε τον στόχο μας, εφαρμόζοντας τις παρακάτω συμβουλές :

      1. Προσεγμένη διατροφή : Η σωστή διατροφή – πλούσια σε λαχανικά και (λευκό κατά προτίμηση ) άπαχο κρέας και την κατανάλωση ‘καλών’ λιπαρών αντί για επεξεργασμένους υδατάνθρακες – είναι ο πιο διαχρονικός και σίγουρος σύμμαχος στην διατήρηση επίσης να ξεκινάτε τα γεύματα σας πρώτα με την σαλάτα, εν συνεχεία το κρέας ή οτιδήποτε άλλο περιέχει πρωτεΐνη και τέλος να ακολουθούν οι υδατάνθρακες. Έτσι επιτυγχάνεται γρηγορότερα ο κορεσμός αφού τα πιο ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά έχουν απορροφηθεί στα δύο πρώτα στάδια του γεύματος με αποτέλεσμα την λιγότερη κατανάλωση υδατανθράκων.
      2. Κατανάλωση νερού : Είναι γνωστό ότι το σώμα μας στο μεγαλύτερο ποσοστό του αποτελείται από νερό. Όσο περισσότερο λοιπόν καταναλώνουμε τόσο περισσότερο βοηθάμε στην λειτουργία του οργανισμού μας ενώ η διάλυση του λίπους γίνεται πιο εύκολη υπόθεση.
      3. Γυμναστική : Προσπαθήστε να εφαρμόζετε ένα ήπιο αλλά σταθερό πρόγραμμα άσκησης καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου και όχι ένα πιο έντονο λίγο καιρό πριν το καλοκαίρι
      4. Αποφύγετε το αλκοόλ : Το αλκοόλ πέρα απ’ την υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες δρα επιβαρυντικά στο συκώτι μας, του οποίου βασική λειτουργία αποτελεί η απομάκρυνση τοξινών απ’ τον οργανισμό ενώ λειτουργεί και ρυθμιστικά στις ορμόνες που ρυθμίζουν τον ρυθμό καύσης του λίπους !

Τα σημεία στα οποία ταλαιπωρούμαστε απ’ το τοπικό λίπος είναι γεγονός ότι παρατηρείται τελευταία η βελτίωση. Παρ’ όλα αυτά η απόκτηση ενός ιδανικού και κυρίως υγιούς σώματος δεν είναι άπιαστο όνειρο, αρκεί να είστε προσηλωμένοι στον στόχο σας και οπλισμένοι με υπομονή και επιμονή.

( !!! ) : Προσοχή στην αλόγιστη σπατάλη χρημάτων σε προϊόντα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας που σκοπό έχουν την παραπλάνησή σας. Κανένα προϊόν δεν κάνει θαύματα ούτε είναι δυνατόν να επιφέρει βελτίωση δρώντας μόνο του.

Uncategorized

Comments are closed.