Πρωτότυποι τρόποι άσκησης για να ξεφύγεις απ’ την ρουτίνα… Διάλεξε ποια σου ταιριάζει… !!!

Γυμναστήριο, βάρη, βαρετές επαναλήψεις κοιλιακών… Αν αυτά περιλαμβάνει το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείς μάλλον είναι καιρός να ανανεώσεις τις ασκήσεις σου μετατρέποντας την προσπάθεια κατάκτησης ενός καλογυμνασμένου σώματος σε πραγματική διασκέδαση…u-bound-raspberry-greece

ClubHouse:

Πρόκειται για ένα αερόβιο χορογραφημένο πρόγραμμα που προσαρμόζεται στην μουσική και τον ρυθμό. Τα γνώριμα βήματα του αερόμπικ διαφοροποιούνται ανάλογα με την κάθε μουσική προσφέροντας ένα καινούριο και πρωτότυπο στυλ μαθήματος. Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που λατρεύουν το χορό και την μουσική- όπως την χάουζ, την ντίσκο και την λάτιν- αποτελεί την ιδανική επιλογή!

Προσφέρει εκγύμναση στις περισσότερες μυϊκές ομάδες, συμπεριλαμβανομένου και του καρδιακού μυός, και ταυτόχρονα μεγάλη απώλεια θερμίδων και φοβερή εκτόνωση! Αρκεί να την εφαρμόζεις 1 φορά εβδομαδιαία για 50 λεπτά!

Fanga:

Αποτελεί συνδυασμό αφρικανικών χορών με αεροβική γυμναστική. Μπορεί να επιλεγεί απ’ όλους ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης και ηλικίας και προσφέρει εκγύμναση όλου του σώματος και ιδιαιτέρως στους ραχιαίους, τους κοιλιακούς και τους γλουτιαίους. Επιπλέον εστιάζει στο κάψιμο του λίπους και βελτιώνει σημαντικά την καρδιοαναπνευστική ικανότητα ενώ εκτός απ’ τα προαναφερθέντα οφέλη, προσφέρει στο άτομο ευεξία και με την ολοκλήρωσή της δίνει την αίσθηση ενός ανάλαφρου σώματος. Μπορείς να την εφαρμόζεις 2-3 φορές εβδομαδιαία ξεκινώντας από 30’ και φτάνοντας σταδιακά στα 50’!

Functional Fit:

Πρόκειται για πρόγραμμα εστιασμένο στην μυϊκή ενδυνάμωση μαζί με αερόβιες προσαρμογές. Περιλαμβάνει ασκήσεις υψηλής έντασης, συνδυαστικές και πολυαρθικές που εκτελούνται με την χρήση medicineball! Προσφέρει συντονισμό του μυϊκού και του νευρικού συστήματος, βελτίωση της ιδιοδεκτικότητας, της καρδιακής λειτουργίας και άμεση απώλεια πόντων και θερμίδων. Είναι προτιμότερο να την επιλέξουν άτομα με καλή φυσική κατάσταση καθώς είναι ο κατάλληλος τρόπος άσκησης για να αυξήσουν το επίπεδο δυσκολίας! Συνιστάται να ακολουθείται 1-2 φορές εβδομαδιαία.

Hypoxi:

Πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο μπορεί να αντικαταστήσει την μέθοδο της λιποαναρρόφησης! Συνδυάζει την ήπια αεροβική άσκηση με την εναλλασσόμενη πίεση γεγονός που οδηγεί στην σημαντικότατη εξάλειψη λίπους και κυτταρίτιδας. Για καλύτερα αποτελέσματα εφαρμόζεται σε κενό αέρος και επιφέρει άμεση απώλεια λίπους και τέλεια μυϊκή γράμμωση ενώ αποτελεί την ιδανική επιλογή αν επιθυμείς να συνδυάσεις την ψυχαγωγία πνεύματος και σώματος με μία πινελιά χλιδής! Συνιστάται να εφαρμόζεται 2-3 φορές εβδομαδιαία.

U Bound

Ο συγκεκριμένος τρόπος άσκησης εφαρμόζεται σε ατομικό τραμπολίνο με την χρήση του οποίου πραγματοποιούνται απ’ το άτομο αναπηδήσεις με ένταση, γεγονός που επιτρέπει μια έντονη αερόβια καύση δίχως κάποια σημαντική καταπόνηση εξ’ αιτίας της έλλειψης βαρύτητας… Εστιάζει περισσότερο στο κάτω μέρος ενδυναμώνοντας τους προσαγωγούς, τους γλουτιαίους αλλά και τους μηριαίους ενώ προσφέρει διασκέδαση μαζί με την αποτελεσματικότατη σωματική εκγύμναση! Μπορείς να την εφαρμόζεις 2 φορές εβδομαδιαία.

( !!! ) : Τα προαναφερθέντα προγράμματα εφαρμόζονται στα περισσότερα γυμναστήρια!!!

Uncategorized

Comments are closed.