Πολύ ή λίγο νερό ;;; Πόσο πρέπει να πίνω ;;;

“Παν μέτρον άριστον !”

Όσο ωφέλιμο είναι το νερό για τον οργανισμό, άλλο τόσο επικίνδυνο μπορεί να καταλήξει εάν η χρήση του δεν είναι σωστή. Όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και με οποιοδήποτε άλλο συστατικό, έτσι και με το νερό, η υπερβολική χρήση μπορεί να οδηγήσει σε παρενέργειες ή άλλες ανεπιθύμητες ενέργειες του οργανισμού και φυσικά σε δυσλειτουργία του.drinking-water-raspberry-greece

(!!!) : Όσο και αν δεν το πιστεύουμε πως το νερό θα μπορούσε να μας δημιουργήσει προβήματα, είναι πραγματικότητα ! Η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή δυσλειτουργία του οργανισμού με αισθητές παρενέργειες !!!

Ο οργανισμός & το νερό …

Ως γνωστόν, ο ανθρώπινος οργανισμός, αποτελείται κατά ένα συντριπτικό ποσοστό της τάξης του 66 % περίπου από νερό ! Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η κατανάλωση νερού είναι επιβεβλημένη για την λειτουργία του οργανισμού και φυσικά για τη διατήρηση της ζωής του ατόμου !

(!!!) : Επίσης, όπως ήδη γνωρίζουμε, η κατανάλωση νερού βοηθάει και στον αποτελεσματικό έλεγχο του σωματικού βάρους και φυσικά στη μείωση αυτού ! Με λίγα λόγια, η κατανάλωση σωστής ποσότητας νερού σε καθημερινή βάση, μπορεί να οδηγήσει σε εύκολο και θεαματικό αδυνάτισμα ! Πόση όμως είναι αυτή η ιδανική ποσότητα νερού ;;;

Όχι στο λίγο … αλλά όχι και στο πολύ !!!

Η μη επαρκής κατανάλωση νερού στην καθημερινότητα γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο σοβαρές επιπτώσεις έχει για τον οργανισμό. Αυτό όμως που όλοι αγνοούμε, είναι οι επιβλαβείς συνέπειες για τον οργανισμό της υπερβολικής κατανάλωσης νερού σε καθημερινή βάση !

Πολύς κόσμος, γνωρίζοντας πως η κατανάλωση νερού ενισχύει την απώλεια κιλών και πόντων και ευνοεί το αδυνάτισμα, οδηγείται σε υπερβολική κατανάλωση ! Αυτό όμως έχει συνέπειες για τον οργανισμό ! Έτσι, πολλές φορές, μπορέι το άτομο να αντιμετωπίζει κάποιες παρενέργειες που οφείλονται ακριβώς σε αυτή την υπερβολική κατανάλωση νερού αλλά τελικά παρερμηνεύονται και καταλογίζονται σε άλλους λόγους (όπως π.χ. η δίαιτα).

(!!!) : Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες που πιστοποιούν όλοι οι γιατροί, η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να διαταράξει σε σημαντικό βαθμό τα επίπεδα του νατρίου αλλά και του καλίου στον οργανισμό μας !

Τι συμβαίνει όταν διαταραχθούν τα επίπεδα του νατρίου & του καλίου ;;;

Σε αυτή την περίπτωση ο οργανισμός αντιδρά προσπαθώντας να προειδοποιήσει για την επικίνδυνη αλλαγή στον οργανισμό.

Η προειδοποίηση αυτή γίνεται συνήθως αντιληπτή είτε ως :

  • έντονη ημικρανία
  • κόπωση
  • εξάντληση
  • επίμονος πονοκέφαλος
  • εμετός
  • ναυτία
  • ζαλάδα
  • ατονία
  • κακή διάθεση
  • δυσκολία συγκέντρωσης

Η σωστή ποσότητα νερού για τον καθένα !

(!!!) : Αν και οι περισσότεροι διαιτολόγοι ορίζουν (στο περίπου) τα 2 λίτρα νερό κατάλληλα για καθημερινή κατανάλωση από ένα άτομο, ωστόσο οι γιατροί επιμένουν πως ιδανική κατανάλωση νερού για διάρκεια μιας ημέρας είναι τα 4 λίτρα περίπου !!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μπορείτε εκτός από νερό να πίνετε για εναλλαγή και για γευστική ποικιλία μέσα στην ημέρα και αφεψήματα βοτάνων (τσάι, χαμομήλι, λουίζα, βαλεριάνα, κ.ά.), φρέσκους χυμούς φρούτων ή ακόμα και σούπες !  

Uncategorized

Comments are closed.