Η δίαιτα της … Άνοιξης

Η Άνοιξη … προ των πυλών

Early-SpringΟ Μάρτιος έφτασε για να μας προϋπαντήσει την Άνοιξη που έρχεται να μας φέρει χρώμα, φως και χαρούμενη διάθεση. Ο «βαρύς» Χειμώνας μας αποχαιρετά και μαζί του παίρνει και τα κιλά με τα οποία μας «φόρτωσε» !

Μέσα λοιπόν σε μια πιο ανεβασμένη διάθεση,όλοι προσπαθούμε να απαλλαγούμε από τις κραιπάλες του Χειμώνα και φυσικά από τις επιπτώσεις τους, και να προετοιμαστούμε για το Καλοκαίρι. Η Άνοιξη παίζει το ρόλο του συνδετικού κρίκου ανάμεσα σε αυτές τις δύο τόσο αντιφατικές εποχές του χρόνου. Ουσιαστικά η Άνοιξη αναλαμβάνει την ευθύνη να μας προετοιμάσει για το καλοκαίρι και φυσικά … για το μικροσκοπικό μαγιώ μας.

Χειμώνας VS Καλοκαίρι

Δύο εποχές του χρόνου εξαιρετικά όμορφες η καθεμία με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

  • Τι ρόλο όμως παίζει η διατροφή στην κάθε εποχή ;
  • Μεταβάλλεται και η διατροφή μας παράλληλα με την εναλλαγή των εποχών ;
  • Πώς και για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό ;

Είναι γεγονός πως η κάθε εποχή χαρακτηρίζεται και από διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, πράγμα το οποίο είναι απόλυτα λογικό και κατανοητό. Αρχικά να τονίσουμε πως η κάθε εποχή παρέχει διαφορετικά προϊόντα στον άνθρωπο. Άλλα φρούτα και άλλα λαχανικά γεμίζουν τα ράφια της κουζίνας μας τον Χειμώνα και φυσικά εντελώς διαφορετικά το Καλοκαίρι.

Επίσης, τον Χειμώνα λόγω του έντονου κρύου ο οργανισμός έχει ανάγκη για πιο άλλου είδους φαγητά που θα του προσφέρουν την ενέργεια που χρειάζεται για να αντέξει στις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Αντιθέτως με την άνοδο της θερμοκρασίας οι διατροφικές ανάγκες στρέφονται σε πιο ανάλαφρα φαγητά, σε πιο δροσερά και λιγότερο βαριά γεύματα.

Έξυπνα, νόστιμα & χαμηλών θερμίδων ανοιξιάτικα προϊόντα

  • Διαιτητικά σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι μια τροφή εξαιρετικά χαμηλή σε λιπαρά και πολύ υψηλή σε φυτικές ίνες. Πλούσια σε βιταμίνη C, σε βιταμίνη Β και σε σίδηρο, τα σπαράγγια φροντίζουν τόσο για το καλό της υγείας όσο και για το καλό της γραμμής μας.

  • Ζουμερές φράουλες

Οι φράουλες είναι ένα φρούτο πολύ αγαπημένο στον περισσότερο κόσμο, που αποτελεί μια πολύ καλή πηγή ωφέλιμων φυτικών διαιτητικών ινών καθώς επίσης και βιταμίνης C. Σκέτες ή μέσα σε φρέσκες δροσερές σαλάτες, οι φράουλες, μας ικανοποιούν γευστικά και παράλληλα καταπολεμούν το αίσθημα της πείνας μας προωθόντας με τον τρόπο αυτό την διαδικασία της απώλειας των περιττών κιλών μας.

  • Γλυκός αρακάς

Ο αρακάς, κατεξοχήν φαγητό της Άνοιξης, είναι πολύ νόστιμος αλλά και πολύ θρεπτικός. Είναι πολή χαμηλός σε λίπη αλλά εξαιρετικά υψηλός σε φυτικές ίνες και σε φυτική πρωτεΐνη (πολύ χρήσιμη ειδικά για όσους γυμνάζονται και είναι χορτοφάγοι ή δεν λαμβάνουν επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης από τη διατροφή τους).

  • Κατακόκκινα κεράσια

Τα κεράσια, εκτός του ότι είναι ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα μικρών και μεγάλων, είναι χαμηλά σε θερμίδες και με την γλυκιά τους γεύση μπορούν να ικανοποιήσουν την ανάγκη μας για γλυκό γλιτώνοντάς μας από πολλές και άσκοπες θερμίδες.

Συμβουλή : Η Άνοιξη προσφέρει στο πιάτο μας πολλά νόστιμα, πολύχρωμα προϊόντα που μπορούν να καλύψουν τις γευστικές μας ανάγκες αλλά και να μας βοηθήσουν να αποτοξινωθούμε και να απαλλαγούμε από τα κιλά που βάλαμε στη διάρκεια του Χειμώνα. Στην προσπάθειά μας αυτή μπορούμε να έχουμε ως σύμμαχο και ένα καλό και αποτελεσματικό φυσικό διατροφικό συμπλήρωμα Raspberry Ketone που θα βοηθήσει στην ταχύτερη επίτευξη του στόχου μας !

Comments are closed.